Oi kathigites mas

  

 Τα Βιογραφικά των Καθηγητών μας.

 

 

 

 

 

Πτυχίο Ιστορίας του τμήματος Ιστορίας -Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2000 έως και σήμερα εργάστηκε σε πολλά φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και συμμετείχε στη δημοσίευση προτεινόμενων θεμάτων Ιστορίας κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου καθώς και στη δημοσίευση απαντήσεων στα πανελλήνια θέματα Ιστορίας και Λογοτεχνίας στις ιστοσελίδες ALFAVITA και στο ηλεκτρονικό ΒΗΜΑ. Δίνει έμφαση στην αλληλεπίδραση δασκάλου - μαθητών με την ενεργό και συνειδητή εμπλοκή των παιδιών σε όλη τη διαδικασία της μάθησης, την προαγωγή υπευθυνότητας και την επίτευξη γνωστικής και συναισθηματικής ανάπτυξης. Επιδιώκει τη δημιουργία ενός μαθησιακού περιβάλλοντος όπου πρωτεύοντες στόχοι θα είναι η γνώση μέσω της κριτικής σκέψης, η ελευθερία έκφρασης, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η προσωπική ευθύνη που θα καταστήσουν το μαθητή αυτόνομο στη μάθηση.

 
 

 


Κάτοχος Msc Στατιστικής με Κατεύθυνση «Ποσοτικές Μέθοδοι στη Λήψη Αποφάσεων» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πτυχίου Μαθηματικών με κατεύθυνση «Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας» από το Πανεπιστήμιο Πατρών, διαθέτει σημαντική εμπειρία στην προετοιμασία, έχει δημιουργήσει τα δικά του συγγράμματα. Έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και σεμινάρια διαχείρισης άγχους. Επενδύει στην ανάδειξη θετικών ποιοτήτων και την αποτελεσματική στοχοθεσία

 
 

 

 

Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πάρει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή από τα Πανεπιστήμια Λευκωσίας & Πάτρας. Εργάστηκε στην Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (ΕΨΥΜΕ) ως Ειδική Παιδαγωγός, ενώ τα τελευταία 11 χρόνια συνεργάζεται με μεγάλους φροντιστηριακούς ομίλους. Έχει συμμετάσχει σε πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια, όπως: «Διδάσκοντας με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει εκδώσει βοηθητικά βιβλία για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Β’ Γυμνασίου και της Γ’ Λυκείου, ενώ διαθέτει σημειώσεις και ασκήσεις σε ψηφιακή μορφή για όλες τις τάξεις του Γυμνασίουκαι του Λυκείου. Έχει πτυχίο Αγγλικών και ECDL και αρθρογραφεί σε περιοδικά και εφημερίδες.

 
 

 

 

Είναι πτυχιούχος των Οικονομικών του Πανεπιστημίου των Αθηνών με μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα του Ψυχικού, Ηρακλείου, Χολαργού, ως καθηγητής Οικονομικών μαθημάτων, Κοινωνιολογίας, Πολιτικής Οικονομίας σε μεγάλα Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης διετέλεσε αντιδήμαρχος και δημοτικός σύμβουλος επί σειρά ετών.

 
 

 

 

Αποφοίτησε από το τμήμα βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1989. Διετέλεσε μεταπτυχιακός υπότροφος του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών. Για 20 και πλέον έτη διδάσκει σε φροντιστήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων τα φροντιστήρια Ντάβος στα δυτικά προάστια και τα φροντιστήρια Στογιάννης στον Χολαργό. Έχει ολοκληρώσει πλήρες βοήθημα -500 και πλέον σελίδες – για το μάθημα Βιολογίας Προσανατολισμού.

 

 
 

 

Έχουν γεννηθεί στον Πειραιά κι έχουν αποφοιτήσει από τη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Τα τελευταία 20 χρόνια εργάζονται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα καταπιάνονται με τη συγγραφή σχολικών βοηθημάτων –τα οποία έχουν δημοσιευθεί από έναν από τους κορυφαίους εκδοτικούς οίκους, την ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ – και επιστημονικών άρθρων στα δύο μακροβιότερα και πιο έγκριτα ιστορικά περιοδικά στην Ελλάδα, τη «Στρατιωτική Ιστορία» (εκδ. Γνώμων) και την ΙΣΤΟΡΙΑ (εκδόσεις Πάπυρος –με τη συνεργασία μας να επεκτείνεται στο διηνεκές. Σε όλη τους την εκπαιδευτική πορεία οι κατευθυντήριες γραμμές τους ήταν πάντοτε συγκεκριμένες κι ευδιάκριτες. Αφενός, η είσοδος των μαθητών σε σχολές που αποτελούσαν στόχο ζωής για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, με συντριπτικό ποσοστό επιτυχιών. Ο κανόνας αυτός είναι απαρέγκλιτος άσχετα από το γνωσιακό επίπεδο του μαθητή τη στιγμή που ξεκινούσαν. Αφετέρου, η γενικότερη παιδαγωγική κατάρτιση του παιδιού, θεωρώντας την αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προκειμένου να συντελεστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η ανάπτυξη των εν γένει ικανοτήτων του παιδιού.
Όλα τα παραπάνω θα σας γίνουν αντιληπτά από την πρώτη συνάντηση μαζί τους.

 

 
 

 

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση «Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας». Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πατρών. Εργάζεται στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης από το 2010, ενώ έχει διδάξει και σε τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε Δημόσια Γυμνάσια. Στόχος του είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών, ο ενστερνισμός της επιστημονικής μεθόδου και η σωστή μέθοδος μελέτης των θετικών μαθημάτων.

 

 
 

 

Γεννημένη και μεγαλωμένη στον Πειραιά, υπήρξε μαθήτρια στο φροντιστήριο μας έως και το 2019, όπου και εισήχθη στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών. Ακολούθησε την κατεύθυνση των Υπολογιστικών Μαθηματικών. Από το 2020 εργάζεται στον τομέα της διδασκαλίας. Έχει αναλάβει μαθητές από όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στοχεύει στην ουσιαστική ανάπτυξη της σύνδεσης μαθητή και καθηγητή και με υπομονή και επιμονή επικεντρώνεται στη βελτίωση και στην πρόοδο του κάθε μαθητή.

 

 
 

 

Απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και του τμήματος Μαθηματικών. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στον Ηλεκτρονικό αυτοματισμό. Είναι βαθμολογητής γραπτών δοκιμίων των Πανελλήνιων εξετάσεων από το 2009 έως σήμερα. Εισηγητής θεμάτων στα μαθήματα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ),Προγραμματισμού (Python) και Δικτυών ΙΙ, των Επαναληπτικών Θεμάτων προσομοίωσης Πανελληνίων. Με μεγάλη εμπειρία στην προετοιμασία μαθητών για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 
 

 

 

Είναι μαθηματικός. Απόφοιτος του πανεπιστημίου Πατρών με κατεύθυνση «Πληροφορικής και ΥπολογιστικώνΣυστημάτων».Εργάζεται αποκλειστικά στον χώρο της εκπαίδευσης από το 2010 μέχρι σήμερα, διαθέτει δικές του σημειώσεις. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Εργάζεται με πάθος, υπομονή και πείσμα για την σωστή εκγύμναση των μαθητών. Στόχος του η άρτια επιμόρφωση, για την εισαγωγή τους στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.

 

 
 

 

Απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, εργάζεται επί σειρά ετών σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης ως καθηγητής φιλολογικών μαθημάτων και σε εκδοτικές εταιρείες ως επιμελητής κειμένων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τα νέα προγράμματα σπουδών σε γυμνάσιο και λύκειο και προετοιμάζει συστηματικά μαθητές για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

 
 

 

Είναι φυσικός. Εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης εδώ και 17 χρόνια. Ευελπιστεί να αγαπήσετε τις επιστήμες της φυσικής και της χημείας και να βρείτε την κρυφή γοητεία τους. Τρέχοντας 10 χρόνια Μαραθώνιο, έχει μάθει να προετοιμάζεται καλά, να προλαμβάνει τις κακοτυχίες, και να φτάνει με επιτυχία στον τερματισμό του. Το πρώτο του πτυχίο είναι τοπογράφος Μηχανικός, αλλά η αγάπη του για τη Φυσική και τη Χημεία τον οδήγησαν στο πτυχίο του Φυσικού. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό μου Ε.Μ.Π ΣΕΜΦΕ /Ε.Κ.Ε.Φ.Ε (ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ) "Φυσική και τεχνολογικές εφαρμογές" με θέμα θεραπεία καρκίνου με πρωτόνια. Από τα πιο αξιόλογα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι το Σεμινάριο Μαθησιακών Δυσκολιών που διοργανώνει το Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ»